07.03.2015

 

Heia!!! Hektiske dager gitt! Denna uka her jeg egentlig bare vært syk og hatt super lite energi, men jobben kaller å slik er det bare 🙂 tenkte bare dele litt bilder uansett, noe jeg synes er veldig gøy :b

Jeg har også jobbet en del med semester oppgaven i personlig styling som det kommer bilder av litt senere! Gled dere til å se min mann bli dresset opp! Veldig fotogen å han ser helt fantastisk ut i di klærne jeg har kjøpt til han, rett og slett! Bare gled dere! 

 

 

Jeg har blitt veldig glad i å ha belte rundt minjen, rett og slett for at den skal komme bedre frem å får å få mer detalj i stylingen. Jeg har en kroppsfassong som er veldig smal å vil derfor få mer former ut av det! 

En litt sporty-chill dag, behagelig å ha på under 9 timers jobbdag! rett og slett derfor 🙂

 

6 kommentarer

Siste innlegg