Sånn….litt fornøyd :)

Elsker overraskelser!!

Mobil min har vært så utrolig dårlig i det siste å jeg har ønsket meg ny ganske lenge! Gjett hva som lå på puta mi denne uken!? En ny iphone… 😀 Takk for det! 

 

Kjøpt meg ny genser 🙂 skikkelig kosegenser som er super behagelig! “måtte bare ha den”… Passer like bra til jobb med detalje-edge som en slapp søndag.. veldig fornøyd!  

 

 Ikke akkurat den jeg har på meg, men genser fra objekt finnes her…  https://blfa.me/c/dk3daPl0  

 

                                                                                                                                                                                                             Annonse

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg