New shoes <3

Her om dagen var vi en tur på oslocity for å bare komme oss litt ut å kose oss, siden Kim mener jeg jobber 24/7.. Jeg kom over di fineste skoene på Bianco, st. 35, satt perfekt på føttene mine og di vaar bare kjempe kule! Akkurat da hadde jeg ikke råd til å handle så mye mer så måtte bare prøve å glemme di. Nedtur!

MEN, jeg tror jo alltid at når kjæresten min er med meg i butikker osv så følger han ikke helt med på hva jeg ser og prøver, så blir jo litt småfurt når jeg føler han ikke gidder å engasjere seg i mine små ting..selvom jeg vet hvordan di fleste menn er, ofte di ikke er så veldig glad i å væme dama på shopping osv. Jeg skjønner det veldig godt, no offens! Såeh, i går når jeg var på jobb så plutselig ser jeg Kim kommer med en bianco pose i hånden sin :O Omg, har du kjøpt skoene jeg hadde så lyst på!!!?? jeeij, så hoppende glad vetu, for et par sko 😀 made my whole weekend!! super fornøyd, veldig sjeldent jeg finner sko som passer skikkelig…
Så litt sushi på kvelden var jo også veldig deilig <3 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg