“blomstermix”

Hvor ligger interessen for styling, personlig styling? Tenkte å dele min “mote og stylingverden” her sammen med dere. Som nevnt tidligere går jeg jo på skole å nå driver vi veldig mye med personlig styling. Jeg lærer så sinnsykt mye bra her å det hadde vært så gøy om dere ville tatt dere tid til å følge med på det her. Dette her er et fag hvor interessen min er veldig høy og jeg elsker det. Noe jeg kunne jobbet 24 timer i døgnet med rett og slett! Jeg kommer til å ha en stor semester oppgave i starten av mars. Det vil si at jeg kommer til å jobbe veldig mye med styling nå å vil så klart fortsette med det, men det er nå det virkelig gjelder for min del 🙂 

Vi hadde en styling dag hvor alle skulle ha med seg masse klær. Vi stylet da hverandre og resultatene ble så utolig bra! Den dagen gjorde virkelig noe med meg, så jeg kommer aldri til å tvile på “stylingevnene” mine igjen. 

Jeg vet med sikkerhet at jeg aldri kommer til å være redd for å kombinere mønster igjen. Jeg har en veldig romantisk og feminin stiltype fra før å det vil jeg si dette antrekket her er også. Men vil også si at det her er veldig dempet i forhold til det jeg pleier å kle meg i. (Jeg kommer også til å kjøpe meg et høyt blyantskjørt som det her å en feminin topp som på bildet bare jeg får lønning :b)    

Vi starter med en mønstermix med feminine trekk. Elsker hele antrekket! 

 

 

Et lite tips; skal man kombinere mønster kan det være lurt om man har en grunnfarge å gå etter:) selvom det så absoultt ikke e så mange regler i moteverden som sikkert mange vet! 🙂 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg