Valentine <3

Super fin farge i dag..

Dagen startet med at jeg måtte jobbe noen timer. Det kom inn ei jente som hadde en del ettervekst å som ville ha et litt mørkere spill i håret siden det var veldig bleket nederst å i lengdene hennes. Hun ville da ha litt mørkere striper i håret. 
Jeg tenkte at; striper er kjempe fint å det er ikke noe problem det. MEN, hvis atte det atte jeg kunne få lov til å frihånd stripe det håret her ville det bli et perfekt resultat, så jeg spurte om jeg fikk lov å det var ikke noe problem 😀 jeeij. Såe, ja? jeg frihånd stripa lengdene hennes å det ble sååå fint 🙂 hun ble kjempe fornøyd, å resultatet ser du nedenfor.. Wella-Illumina color
I<3you
Etter jobb dro ei venninne av meg, Kim og jeg ned i sentrum for å shoppe litt. Ingenting er bedre enn å shoppe på en sånn dag så jeg har kjøpt såå mye fint i dag! Å siden jeg trodde at Kim hadde glemt 1års jubileumet vårt så er det er veldig godt plaster på såret at han kunne bli med meg å shoppe litt. 😀 Når jeg kom hjem måtte jeg bare stikke en sjapp tur på butikken..det jeg ikke visste da var at når jeg kom opp i leiligheten igjen, ble jeg møtt med 3 røde roser og en svær sånn hjerteformet «planteting» han da hadde klart å sneket inn uten at jeg visste noe om det :b (lett å lure) å så glad jeg ble! resten av kvelden gikk bort til kos og kvalitetstid <3 
Veldig fornøyd! 
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg