Hjemkjær

Vi har nå vært hjemme en tur igjen, hatt  litt tid sammen med familien og sånn før vi drar på ferie i morgen. Vil si jeg gleder meg masse til det! Vi drar da nemlig til Venezia i Italia 🙂 (skikkelig kjærestetur med gondoler og hele pakka). DET blir nok sikkert kjempe stas tenker jeg. Gleder meg til å få litt mer sol og varme før jeg starter for fullt med jobb igjen..  

 

Alle bildene ble sånn jeg ikke ville ha dem! :b menmen

Buksa til Kim røyk når han skulle sette seg ned for å hente med Lucas :b hihi, da måtte vi jo bare kjøpe ny da 😀

Maaaat 😀

Ny drikkeflaske av mamman min jo 😀

Kinamat 😀 my favorite!

Må nesten ha litt grunnfarge før vi drar..

Koser oss med film og TE 🙂 6 timer til vi skal opp og pakke resten 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg