Aruba <3

Kjempe overraskelse! Rett og slett PARADIS!

I februar var kjæresten min og jeg på ferie i Aruba. Det var bare helt fantastisk og vi hadde det supert fint.. Nå skal jeg dele litt her hadde jeg tenkt!

Vi hadde lenge tenkt på en liten ferie siden jeg ikke hadde hatt ordentlig”sydenferie” på veldig lenge. Vi visste ikke helt hvor eller hvor lenge vi skulle være borte, men noe måtte vi nesten finne på! Når jeg kom hjem etter jobb en dag hadde kjæresten min booket tur til Aruba og vi skulle være borte i to uker 🙂 jeeij! DEN FØLELSEN!

6.februar dro vi til Gardemoen og fløy til Amsterdam, videre til Aruba.. Med venting og mellomlanding tok turen Cirkus 19 timer dit, men det var virkelig verdt det når vi endelig kom frem! Vi kom frem, og hotellet våres var selvsagt plassert på stranda….Himmelsk!

For dere som ikke veit det så er Aruba ei lita øy i det karibiske hav. Øya er minst i areal av ABC øyene Aruba, Bonaire og Cuba som kalles De små antiller. Her har man en blanding av kritt hvite strender, masse shopping og veldig god mat! Jeg forhørte meg litt om hvordan prisene og slik var der nede før vi dro, men folk sa alltid forskjellig.. Jeg kan si det, at det er ei dyr reise og det er norske priser på alt man kjøper der nede, så da veit dere det! Alt var verdt hver krone.. 🙂

Hele turen var super med god mat, soling og bading, turer til “hovedstaden” for å shoppe og ATVkjøring! Altså, vi leide ATV for å se øya, men kjørte rundt øya på rundt 3 timer så den er ikke sååå stor :b

Kjæresten min hadde så klart en liten baktanke med turen også, det var jo tross alt Valentine 14. februar å dagen hadde vært planlagt ei stund i forveien tror jeg. Det var stranda og pina colada hele dagen, shopping litt senere.. På kvelden ble det en kjempe fin date med god mat, å heelt på slutten av kvelden dro vi å så “endlesslove” på kino. (Skikkelig jentete), men er det ikke litt slik Valentine skal være?

Det beste av hele dagen/kvelden var at kjæresten min hadde med seg en kjempe fin ring som jeg fikk under middagen og alt var bare HEELTperfekt fra min side! SKIKKELIG GLAJENTE!!!! Det er det fineste noen noen gang har gjort for meg, å det kommer alltid til å huskes da…..så etter den turen har vi vært forlovet, å jeg angrer ikke et sekund på det! 🙂

Noe som mangler på det bildet her!

Venter i Amsterdam 🙂

Til ARUBA! 🙂

Velkommen til Aruba 🙂

Dissa her var det så sykt mange av overalt! Synes de var litt ekle egentlig!

Her hadde de kjempe god frokost, så det ble vel egentlig det faste frokoststedet våres 🙂  Anbefales!

En kald Heineken i sola slår jo aldri feil 🙂


Her har dere ringen jeg fikk av kjæresten min, VELDIG FORNØYD!!


Jeg måtte nesten ha ei klokke også når jeg hadde fått så fin ring 🙂


Kinooo, Endlesslove <3

Liten tur på ATV 🙂 kjempe fantastisk og fint!


Måtte være med å se litt under vann også 🙂 kjempe mye fint å se!

Hva synes dere? 🙂
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg