Det skjer store ting

♥Nå skjer det store ting her! Link er virkelig en sterk type! For det første, så har han tatt puppen godt den siste tiden å i dag tidlig klokken 07.00 fikk han i seg hele 41ml selv fra puppen! Det er ganske mye til å være 33 uker synes nå jeg. Wihoo♥♥ (han tok jo puppen relativt fort etter han ble født men da kom det ikke så mye melk. Å det er jo min feil) Nå skal det også sies at det ikke er hver gang det blir så mye, men dette er virkelig fremgang! Nå sier legene her også at han har vært så stabil hele veien at di vil koble han fra di pipe maskinene og heller sette han På apnè monitor greie♥♥ (greie!? Ja, fordi jeg ikke orker å forklare og skrive så mye rundt det der, di fleste vet sikkert hva jeg mener);D MEN, det også er virkelig et skritt i riktig retning! Jeg må også innrømme at jeg er litt nervøs ang dette, jeg føler jeg er skikkelig på den “treninga” til vi skal hjem, selvom det enda er ei stund til.. men nå er det på en måte jeg som har fått styringa og skal gjøre alt selv å det er litt nervepirrende. Jeg er jo sååå redd for å gjøre noe galt! Det er jo bare å spørre om hjelp om det er noe, å det er selvfølgelig veldig betryggende å starte dette her så tidlig på sykehuset for da er det folk rundt oss til en hver tid, men synes det helt ærlig også er litt skummelt i og med at jeg nå står litt på egne ben her! Jeg er jo så utrolig var på Link nå, så en liten bevegelse er jo bare stort å jeg tenker med en gang; “åå, hva skal jeg gjøre nå? Går det bra med han? Skal jeg spørre noen om hva som skjer? Er det noe han vil? Hvilke signaler sender han ut nå? Osv osv.. blir helt forstyrra selv her, men vi er i trygge hender, så jeg må nok lære meg til å slappe litt mer av♥

 

Men, Nå skal a mor mate med pupp og mate gjennom sonde, alene. Pluss at maskinene er borte så nå er vi to sammen ♥ Link gjør mesteparten av jobben selv, å han er jo bare såå flink så vi tar en og en dag om gangen som vi har gjort! Makan til sterk og stabil baby♥ bank i bordet!! ♥stolt mamma♥

 

Nå går dagene og nettene i bleieskift, puppe, sonde, pumpe og spise selv.. åsså er det på’n igjen♥ men vi skal klare dette! Vi prøver hvertfall så godt vi kan begge to♥ ha ei fin uke alle sammen♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg