Dag 3 i barnehagen

Heija! I går brukte vi hele formiddagen på helsestasjonen. Her i huset følger vi vaksineprogrammet til punkt og prikke å det er jeg veldig glad for, så da var det dags for vaksine og legesjekk. Alt gikk kjempe fint selvom jeg skjønner at det ikke er så gøy å ta vaksiner osv.. Jeg liker jo absolutt ikke det selv, så forventer ikke akkurat at det skal gå helt smertefritt for han heller. Men, da slipper vi forhåpentligvis sykdommer og annen dritt. 🙂

I dag var tredje dag i barnehagen for Mio, å det går så bra! Han stortrives som minstemann der og sjarmerer alle. Han leker så godt i lag med alle barna å jeg er så stolt av han! Mammahjertet mitt er så stolt at jeg sprekker å det å ha en sånn liten mann i livet er bare enormt lærerikt og fantastisk♥ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg