Ett år, barnehagestart og full fart!

Hei! Nå er det ei god stund siden jeg har vært innlogget her. Nesten så jeg savner litt å skrive ned alt som er. Derfor jeg muligens gjør det nå også..!?? 😀 har jo alltid syntes det har vært så koselig å sitte i sofakroken med en tekopp i hånda og data´n foran meg mens jeg skriver alt dette greiene som bare faller meg inn. 🙂

Mye har skjedd siden sist jeg jeg skrev, Mio Nathaniel blitt hele 1 år og har nå startet i barnehagen. Det synes jeg rett og slett bare er helt sykt! Tiden har gått så fælt at jeg har ikke ord. Bittelille gutten min har startet i barnehagen. Jeg synes det egentlig er altfor tidlig så jeg kunne godt ventet med det i noen måneder til, men man merker også hvor bra det er sosialt sett for han. Han elsker å leke med andre barn, og den oppmerksomheten han har fått disse dagene ser det ut som at han bare har utnyttet og utnytter maks 🙂 Han er skikkelig blid og fornøyd, så tror ikke dette blir noe problem 🙂 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg