Facebook spam

Dette brukte vi søndagen på.. 

God mandag! Jeg tenkt på en ting… Isteden for å spamme alle på Facebook så har jeg laget en egen Facebook side hvor jeg legger ut innlegg relatert til bloggen. Da kan heller di som ønsker å følge Mio Nathaniel og meg, å våres hverdag i Oslo heller følge oss på lineramona på Facebook♥ Jeg skal da prøve så godt jeg kan å ikke legge ut på min egen side å spamme alle som ikke er såå interessert 😀

Facebook siden er og blir som den blir siden jeg aldri har vært no særlig teknisk anlagt. Jeg er rett og slett veldig uintelligent på di områdene som har med data å gjør så veldig uheldig der. ;D Håper Mio Nathaniel blir bedre på di områdene der men slett ingen tvang det heller.. ;D 

Facebook: Lineramona

Insta: Lineramona

Snapchat: linee92

♥♥♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg