Nå er det nok!

Nå er det bestemt! Jeg er bare nødt til å gjøre noe med det. Jeg er nødt til å komme i gang så det er slutt på å kun være et støttemedlem. Jeg skal nå melde meg inn på et trenings studio å faktisk dra å trene. Jeg skal ikke være ei gammal sutrete kjærring om 10 år, som ikke kan leke med barna mine fordi jeg er for skjør her og der når jeg er 40 år lissom. Nå er det nok! ………..(det er motivasjonen om dagen) 

Det som er, er jo at jeg vet at jeg kan være så super flink om jeg bare vil, å tid til å trene har jeg liksom alltid. Så ja, nå er det nok tenker jeg! Nå skal jeg faktisk dra å melde meg inn på trening senter her borte slik at jeg er nødt til å starte. Hvert fall slik at jeg er på god vei til å starte.. Jeg håper bare jeg klarer å være såpass flink at jeg holder det jeg sier nå, kjett å drite seg ut nå lissom. Håper jeg klarer å få inn litt rutiner igjen for det er faktisk mange herrens år siden nå. Nå har jeg både kjempe lyst å masse tid til å komme i gang så….ja, Wish me luck ♥ Detta skal jeg klare! 

God morgen♥

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg