Navnekrig

Hvem hadde trodd at det skulle være så utrolig vanskelig å finne et navn til sønnen sin? Jeg har googlet navn i flere år å skrevet nes mange som jeg synes var fine. Jeg hadde nesten alt klart til den dagen jeg skulle få vite at jeg skulle bli mamma. Jeg hadde så mange navn som jeg synes var fine, å jeg hadde plukket ut di jeg synes var finest slik at den dagen jeg skulle finne navn til barnet mitt ikke skulle bli så vanskelig. Jeg trodde ikke det skulle være noe som helst problem å finne et navn til barnet mitt.

Jeg har hatt mange forslag, å jeg har fått mange forslag. Noen synes det og det og andre synes det, men til syvende og sist så er det jo faktisk mor og far som skal bestemme dette. Vi har vært frem og tilbake, mange uenigheter og nesten kranglinger pga navnet. Vi har hatt så mange forskjellige meninger alle mann om dette navnet at hjelp. Jeg hadde aldri i min villeste fantasi trodd at det skulle bli så vanskelig å sette et endelig navn på den skjønneste skapningen, men jo..det er faktisk noe av det vanskeligste jeg har vært med på. 

For min del kunne han bare het “skatten min”, for det er jo det han er. Men siden det ikke bare er jeg som skal ha han i livet mitt så må vi finne et fint navn til han. Så navn vil han få♥ 😀 

    

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg