hvordan beholde det lille extra?

20.05.17 skrev jeg..

Ukene går å 11 kilo tyngre er jeg blitt på disse snart 9 månedene. For å være helt ærlig så har jeg faktisk ikke følt meg så “vel” på snart 4 år. Jeg synes det er veldig gøy at jeg ikke får på meg buksene mine som nesten var for store i størrelse XS/24/32 før jeg ble gravid, toppene i størrelse XS som plutselig har blitt mage topper og kjolene i størrelse XS/32 som jeg nå fyller 110% ut.. Så klart “klager” jeg på at jeg ikke har klær osv nå selvom jeg har det, men nå synes jeg dette faktisk er et bedre “problem” enn det problemet jeg har når alt er for stort i XS og de klæra som sitter som svarte søppelsekker. Men det er vel sånn at man aldri er 100% fornøyd uansett hva man har og ikke har ;D

Men med andre ord så skal jeg prøve å beholde de ekstra 11 kiloene jeg har fått pga babygutt så godt som mulig, men hvordan i alle dager skal man klare det? Kanskje er jeg så heldig at kroppen faktisk har forandret seg litt slik at det ikke blir så lett å rase ned i vekt.. Det hadde hvert fall vært fint, for det må jammen være bedre å måtte gå opp en størrelse i klær, enn å ikke ha noen verdens ting å gå på. Former er fint så håper jeg er en av di heldige!!♥

Dette skrev jeg akkurat 2 uker for guttungen kom til verden, en uke etter var jeg tilbake til den gamle Line. Kroppen min var NESTEN akkurat som før, men matlysta har aldri vært bedre. Rart med det, men nå er det nok ♥ Noe skal jeg da kunne klare å gjøre!

♥♥♥

 

     

LagreLagre

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg