Redningen i sykehus veska

Nå etter at jeg ble mamma er det ikke alltid like greit å stå i dusjen flere timer. Jeg har ikke alltid tid til å vaske håret to ganger med shampoo, gi det den gode kuren jeg vil som skal sitte ei lita stund og fullføre det hele med en god conditioner. Samtidlig skal man jo vaske kropp og shave her og der. På sykehuset fikk jeg oppleve at jeg i tillegg ikke orka å stå i dusjen så altfor lenge, skikkelig svimmel og vondt her og der var jo det uaktuelt også.

Etter en fødsel som varte noen timer så føler man klart at det hadde vært deilig med en dusj etterpå, selvom man også kun vil ligge å kose på den velskapte lille babyen. Men heldigvis hadde jeg redningen for håret mitt i toalettmappa mi som gjorde at det ikke tok altfor lang tid i dusjen, (heldigvis)! Det ene produktet gjorde all jobben og underverker å det føles alltid like bra ut! Så derfor….jeg anbefaler alle å ha med seg dette i toalettmappa si på sykehuset, å hvertfall hjemme etter man har fått barn! Det er shampoo, kur og conditioner i ett og samme produkt! Det gir en så utrolig god mykhet til håret og samtidlig proteiner og fuktighet! Et skikkelig pleiende produkt til også et slitt og ødelagt hår! Altså, jeg er så super fornøyd med dette produktet, å det går så fort i dusjen! Jeg anbefaler det på det sterkeste!

Til alle gravide og ikke gravide for den saks skyld, husk denne i veska di om du skal på sykehus i nærmeste fremtid, på ferie eller bare skal være hjemme 🙂 Det passer perfekt til en stresset hverdag også. 



Jeg er super fornøyd!♥ 
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg