Kort oppdatering

Heija! Siden sist blogg innlegg så har jeg nå blitt en stolt mamma til en vakker liten skapning. Lillemann ankom 3.juni, akkurat en uke før termin å vi var vel alle glade for det 🙂 Hverdagen har blitt snudd på hodet, men endelig begynner ting å falle på plass og den nye hverdagen er veldig mye mindre stresset nå enn det den var før, (selvom jeg nå ikke har tid til noen ting). Rart med det;D Han sover og koser seg med mat mesteparten av tiden og det virker som at han er veldig fornøyd, så er han fornøyd er jeg veldig veldig fornøyd♥ 

Nå er det ei god stund siden jeg har vært inne her,(igjen), å det er jo da pga jeg nå sitter med et lite sjarmtroll på armen 24/7. Han er å jeg håper han fortsetter å være en skikkelig kosegutt, for mamman hans er super kosete selv. 😀 så ja, vi koser oss veldig om dagen! Kort oppdatering om oss♥  


 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg