På en rosa sky, invester i gode sko

Sko som anbefales! Selvom jeg har vært frisør nå i 6 år så har jeg egentlig aldri vært så opptatt av det å ha riktige sko. Eller, så klart jeg har tenkt på det, men jeg har bare satt på meg det jeg synes passer til klæra jeg bruker den dagen…siden alt skal stå i stil å være så rent og pent. Selvsagt er det dager hvor jeg har hatt på “joggesko” fordi det faktisk var det som så best ut, men ikke vært slik kjempe opptatt av at de har vært gode å ha på bena. Nå som jeg har gått gravid i 8 måneder merker jeg det at sko jammen er viktig for kroppen og føttene uansett hva man skal gjøre å hvilken form man er i. Man har jo på seg sko hele tiden bortsett fra nær man ligger å drar seg på sofan! Det som også er sant og rein kjære fakta er jo at om man har vondt i bena sine blir jo ting automatisk litt slitsomt. Det er jo faktisk føttene man belaster om jeg ikke har misforstått helt ;D Så ja, jeg har blitt “fornuftig” i en alder av 25 år og tenk…..jeg digger de nye skoa mine da 😀 Hvite sko til ALT! 

Sko fra X-life ♥ Noe salg er det her også faktisk 🙂

Reklame

Skoa er fra Reebok å er helt sinnsyk gode å gå i! Såla på de er så super myke og deilige at hjelp.. ♥


Sko fra Reebok –> HER 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg