17.Mai tok knekken på meg

17.Mai tok virkelig knekken på meg! Heldigvis er 17.Mai over og unnagjort for i år å det er jammen deilig! Etter MANGE timer med gåing og titting og masse kaos over alt så var det veldig deilig å bare slenge seg ned på sofan, der lå jeg hele kvelden på 17.Mai..-jeg lå der hele gårdagen også. Så ja, gårdagen i går lå jeg faktisk inne hele dagen å var totalt ødelagt fordi en sånn dag ble for mye for meg akkurat nå. Dagen tok skikkelig knekken på kroppen min, men med en dag på sofan i går går det greit nå. MEN, jeg koste meg likevel å håper dere gjorde det også 🙂  

Jeg feiret for første gang 17.Mai i Oslo å føler vel egentlig at det bare var veldig mye kaos og masse bråk. Jada, det var selvfølgelig koselig for jeg koste meg jo, veldig mye som skjedde å alt det der også, men så sinnsykt mye folk er jo galskap! Alle samlet på en og samme plass.. Jeg har helt ærlig aldri sett så mange folk på samme sted noen gang, men samtidig ikke sett noen. Men sånn er det jo, været var perfekt for ei høygravid Line og jeg synes det var helt greit. Selvsagt var det for meg veldig uvant å ikke feire 17.Mai hjemme sammen med hele familien min, men det får baby og meg gjøre neste år 🙂 Synes dagen var helt grei her i Oslo, men som sagt,- VEDLIG slitsom. 

Jeg hadde for første gang på 10 år ikke på meg bunad på 17.Mai. Det var faktisk kjempe rart å jeg gikk hele dagen å følte at det var noe som manglet. At jeg rett og slett hadde glemt å satt på meg et plagg å gikk halvnaken. Jeg synes bunad er super pent å jeg føler meg komfortabel i bunad selv, så jeg gikk å var kjempe sjalu på alle som hadde på seg bunad på 17. Mai. Neste år blir det det på meg også, 100% 😀 Så, da ble det en litt annen vri på bunaden i år, klær fra Nelly ♥    

Reklame

 

Utility Shirt Dress fra Nelly –> HER ♥ 


 

Ruma Blazer fra Nelly –> HER

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg