Can´t wait to meet you

Nå er ukene snart passert og jeg kan nesten ikke vente med å få møte den lille prinsen min! 37 UKER PÅ VEI I DAG♥ Jeg gleder meg så masse så vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Det er så mange tanker rundt det første møte å det er helt enormt at jeg skal ha med meg den lille gogutten hjem! Jeg har vært så mye inn og ut av sykehus di siste årene, men denne gangen, når jeg går ut fra sykehuset, så har jeg deg med meg i armene mine♥ Ja, du kommer til å være væslegutten min for alltid kjære deg♥ Jeg gleder meg, det gjør meg så lykkelig♥


Ha en fin 17.Mai feiring alle sammen♥

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg