Uke 36

Da kommer det et lite bildedryss her. Nå er jeg i uke 36 å det er ikke lenge til vi alle får hilse på den lille♥ Tiden går så fort at jeg blir smårar av det, den har også gått utrolig fort disse 8 månedene. Akkurat nå går det veldig fint at tiden går fort siden jeg nesten ikke klarer vente til å møte den lille prinsen min, men fint om den stopper opp litt når han har ankommet slik at tiden kan nytes fullt ut! 😀 få uker igjen å jeg forteller meg selv hver dag at fødselen ikke er noen ting å grue seg til :D♥ Peace of cake 😀

I dag har jeg vasket litt klær til den lille kommer, greit å ha litt renvaska klær så han har noe å ha på seg når han kommer. Gleder meg virkelig til å ta i bruk di små fillene♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg