Vi stikker av!

Ja, nå stikker vi av for en liten periode å det skal jammen bli godt! Nå har det skjedd litt av hvert den siste tiden så nå trenger jeg å komme meg litt bort for å få klarert hodet mitt litt.. Hva er vel bedre enn en søster søster til utlandet? 

Nå er det så utrolig lenge siden jeg har vært ute å flydd så nå gleder jeg meg gløgg ihjel til å sitte på fly i 3-4 timer! Jeg har med meg et av verdens beste reisefølge så dette skal bli helt fantastisk!  

Det beste med å fly, å komme til et godt og varmt sted er når flyet har landa å flydørene åpner seg å du blir tatt imot av den varme hetebølgen som treffer deg midt i trynet.. #denfølelsen (Pluss pluss pluss) 

(Akkurat nå er flyet forsinket å vi må vente en times tid, men litt tålmodighet har vi vetu:))

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg