Handling betyr mer enn ord

Jeg ligger nå her på sofan, med Simba og kjæresten min i ben-enda og Melis på fanget å tenker som bare det. (eg har jo virkelig tid til det nå som jeg nesten må ha fyrstikker for å holde øye oppe etter travle dager). jaja, sånn er nå det.

Saken er at, jeg kan sitte her å skrive ned alt jeg tenker om hvordan livet mitt skal være og bli, men så lenge jeg ikke gjør handling ut av det vil aldri di ordene og setningene mine faktisk skje. Jeg har hatt skyhøye mål for meg selv i mange år, å det har ført til depresjon og lite energi! Ingenting av det jeg har tenkt inni meg har skjedd å det gjør at pågangsmotet mitt har forsvunnet. Jeg tror det er viktig å ha mål når det gjelder alt som er, men har man for høye mål blir det bare mange nedturer i steden for di oppturene hvor di små eller store tingene faktisk skjer. Hva med å da prøve ta en måned av gangen!? 

Mitt mål denne måneden er å ha fokus på det å komme meg i form og holde det ryddig å pent her hjemme. Må få med at det er veldig vanskelig med mye oppussing som har stått stille en liten stund, å med alt kaoset som er her kommer det til å bli et lite mareritt, men det kan bare bli bedre uansett! Jeg er nødt til å prøve så godt jeg kan å holde ting under strukur og ordning. For det er egentlig sånn jeg er, vanskelig for mange å tro på det for di som kjenner meg, men det er faktisk litt viktig for meg å ha det ryddig! Litt hjemme trening på alle områder i starten tror jeg faktisk vil fungere for meg også faktisk. Let´s go for it!  

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg